Naturkunskap b den 9/5

Hej elever i SPEISP09

Ett par av er har sökt upp mig för att ni har en 2 timmars lucka i schemat fram till min lektion.

Jag vet inte hur många det är men vi gör så här.

För er som vill ha muntliga instruktioner och göra testet i skolan så är jag i A119 (vanliga salen) med en datorvagn klockan 11.35.

Ni som hellre vill jobba hemma gör detta.

Ni går in och gör livssilstest här. Det tar drygt 20 minuter och så får ni visa upp resultaten i morgon.

I morgon ska vi också titta på ett sammanfattande projekt som jag beskrivit nedan, Studentfesten.

Titta igenom den, lär av mitt mitt exempel.

Om ni är duktiga så kan ni dela upp er i grupper och köra igång direkt i morgon.

Det kommer att vara ont om tid och krävas en hel del hemarbete för er som vill ha de högra betygen.

Så ses vi i morgon då vi har helklass.

pb

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Naturen den gröna

Frågor på laboration DNA ur Kiwi

Välkomna till en dag med chefer från SSAB Luleå